Buzzador

Ekar väldigt tomt här inne nu för tiden. Ska försöka ändra på det :)

Jag har iaf kommit med i en till Buzzador-kampanj. Fruit & Oat Smoothie ska jag buzza om. När man bor i ett litet samhälle så finns sakerna oftast inte på affären utan då får man leta åt dom när man drar in till stan (om man kommer ihåg ;)) Men igår lyckades jag hitta åt 2 av 3 smaker som jag ska buzza om, den tredje tror jag var slut.
Idag har jag testat Mango Passionfrukt, helt ok smak men jag kan inte riktigt med konsistensen. Nelly tyckte den var "lite god" :)

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Jag fattar inte grejen med sådana där när det tar typ en halv minut att göra egen >.<

2016-05-15 @ 13:52:07
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0