SPA-hotell

I lördags var vi till Åmliden och SPA-hotellet Källan!
Vi började med lunchbuffé och sen blev det dags för behandlingen!
Jäklar så skönt och avkopplande det var!
Jag hade valt Lavendelkuren, då skrubbades hela kroppen, sen fick man helkroppsmassage med lavendelolja och sånna där lena, varma stenar och till sist skalpmassage! :)
Jag hade även valt till frans- och brynfärgning + plock! :P
Efter trerättersmiddagen så badade och bastade vi sen blev det tv, godis och äta från våran välkomstkorg!

23 november

Jag har ju glömt att visa Nellys nya fina mössa :)

Just nu är vi på väg att utnyttja vinsten i stegtävlingen som vi hade, lyxweekend på spa-hotell! Kommer bli så jävla nice, jag är i stort behov av massage! :P
Berättar mer om det senare....

20 november

Idag blev lill-hjärtat 16 månader!
Tiden går så jäkla fort!

Haha, bjuder på en bild från idag då Izzy ville busa men Nelly blev rädd istället :)

Gekås och Ladies Night

I onsdags satte jag mig på bussen för att åka till Ullared och Gekås! Bussresan gick ändå rätt bra men man blev ju så klart less.

Torsdag kom vi fram till Borås och checkade in på Scandic. Det blev en lugn torsdag, man var rätt så sliten efter bussresan. Men vi gick iaf ut och åt, även lite alkohol slank ner! :)
Fredag var det dags för Gekås! Går alltid bra från början men sen blir man bara less och vill att allt folk ska försvinna så man kommer sig fram! Det blev mycket shoppat men jag var långt ifrån värst! Båda bussarna tillsammans hade shoppat för ca 530 000:- (om det nu inte var mer) och det var bara på Gekås! :P
Var hemma på hotellet vid 20.30...då var det bara att snöra sig i sängen, ta en huvudvärkstablett och se fotboll!
Lite av det jag har shoppat på Gekås (presenter, julklappar + annat kunde/orkade jag inte ta kort på! :))
Till Nelly:
Till mig:
Och parfym till Johan och mig:
Kill-parfymen luktade godare än tjej-parfymen. Men jag kanske bara måste vänja mig lite... ;)

Lördag så gick vi i Borås och shoppade lite!
Sen 13.20 gick bussen mot Göteborg och Lisebergs julmarknad! Väldans mysigt. Vi såg is-showen som dom har där åxxå.
Suddiga bilder :)

Sen gick vi iväg och försökte hitta en restaurang i Göteborg, inte det lättaste när vi inte hade bokat...vi fick dela upp oss och då hittade vi en ganska nära Scandinavium! :) För sen var det dags för Ladies Night. I år var David Lindgren, Tomas Järvheden, Tommy Nilsson, Patrik Isacsson, Andreas Lundstedt, Style (Tommy Ekman) och Erik Saade med.
När det var slut skulle vi försöka ta en buss till Borås igen och det var ju lättare sagt än gjort. Fick vänta ca 1,5 timme innan vi kom oss iväg. Första bussen var full, andra bussen kom vi just så pass med på...
Kom till hotellet ca 02.00, steg upp 05.00 för att hinna packa och äta frukost innan bussen skulle börja rulla hemåt! Tur man kunde sova lite på bussen! :)

9 november

Igår utökades min samling med en till box :P

Och idag blev äntligen våran vägg i vardagsrummet färdig då jag har fått tummen ur och beställt en förstoring på Nelly!

Idag har jag även testat att baka Sachertårta (glömde ta bild på den :)) och vi har fått middag hos mamma!
Tusen tack! :)

Johan är i garaget och polerar klart bilen och jag ska krypa upp i soffan, käka lite godis och se Så mycket bättre! :)

6 november

Våran lediga dag....

Lekt med djuren

Lekt i snön

Izzy förstörde våran "fina" lilla snögubbe direkt

Spillde ut en hel tekopp på min dator och mobilen! Som tur är så verkar då båda fungera, *pheeew*!

Tränat på löpbandet

Nelly har testat dammsugaren

Har övat på mina klippning-skills och klippt Nellys lugg, ojämt men förhoppningsvis syns det inte! :P
Sen blev det bad för henne!

Nu slappar vi i soffan, tror Johan har slocknat redan! :)
Imorgon jobb igen!

3 november

I helgen har jag och Nelly varit ensamma hemma då Johan har varit till Sundsvall med fotbollslaget!

Det har verkligen varit fullt upp då Nelly har kommit på att man kan jaga Izzy och försöka få på henne kläder, kramas, luggas m.m....stackars Izzy säger jag bara, inte en lugn stund! :/

Idag har vi varit en sväng till stan med mamma och syster!
Det blev sockar i storlek större, strumpbyxor och en tröja med linne till Nelly.
Chansade och köpte den fina SAIK-mössan men den var på gränsen nu...men man får spara den och hoppas på ett syskon till Nelly någon gång! :)
Nelly fick även träffa på en ren på Ica Maxi ;)
Det var väldigt spännande :P

Nu har då pappan i familjen kommit hem så ikväll blir det film-mys om han orkar! Antar att han är rätt sliten! ;)

Stor mage

Mamma hade framkallat lite kort och jag hittade på mig när jag var gravid!
Allvarligt, var jag så här stor?
Det här var alltså 16 dagar före Nelly kom! :)