22 september

Blev sååå jäkla sugen på att fara till Gekås och shoppa och fick med mig mamma, moster och Maud så nu har vi bokat och drar iväg i november! 😁 

Nelly har varit till frissan och klippt sig, hon var så duktig och satt stilla hela tiden.
Vi har även tagit ner ett litet träd på våran gård. Eftersom vi troligtvis har tänkt göra om muren nästa sommar så tog vi ner det. Blev väldigt öppet. 
Före:
Efter:
Och vi hade som vanligt hjälp av lilla trädgårdsmästaren :)
I söndags firade vi Johans moster som fyllde år. Var på Gästis och åt smörgåstårtbuffé sen vidare till Stensjön för fika. Man var riktigt proppmätt kan jag lova! :) Sen var vi och såg Byskes sista hemmamatch för den här säsongen, blev oavgjort. 
Men före kalaset var jag, mamma och Nelly och hälsade på 4 små söta valpar

Igår såg jag ett märke på Izzys kind men trodde att hon hade gnuggat sig mot nåt bär. Imorse såg det ut så här
Vette tusan vad det är men hon verkar ha kliat sönder sig. Har tid hos vetrinären imorgon, så får se vad dom säger :/

Ikväll har vi varit på föräldramöte. Rätt så trevligt att sitta och surra med föräldrarna. Och det är ju alltid bra att få lite information om vad som händer :) Det skulle även starta upp ett föräldracafé där man kunde träffas och diskutera olika ämnen.

Avslutar med några bilder som vanligt. (Mina bilder ser lite suddiga ut när jag lägger ut dom, hur får man till det? Eller är det bara på min mobil? :P)

Btw, Liam har fått sin andra tand 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0