Gekås

Nu är jag hemma från Gekås-resan och det blev en hel del shoppat kan jag lova, brände närmare 8900:- bara på Gekås! :P
Sen var vi även och shoppade i Kungsbacka på Freeport, men hade så ont om tid där så hann inte med alla affärer! För efter 3 timmar så drog bussen vidare till Lisebergs julmarknad. Där åkte jag parisarhjulet, fy fasen, ingen bra idé om man är höjdrädd :D Sen strosade vi runt ett tag innan vi skulle tillbaka till Borås där vi bodde på Scandic!
Här är min shopping, orkar inte ta kort på allt så jag la det i en hög istället! ;P
Tog inte så många bilder men här är några stycken
Mamma den turfjärten vann på ett hjul
Nu är det bara att slå in alla julklappar/presenter och se vad som fattas! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0