Fredag och mammas födelsedag

Idag fyller världens bästa mamma år!
Stort grattis på din dag! 🎉🎈🎁

Idag var det även Liams första läkarbesök och det gick bara fint! Fortfarande problem med viktuppgången så det blir att intensivamma för tredje gången! Men det här är sista försöket, fungerar det inte nu så får det bli stödmatning sen!

Jag råkade "förstöra" Johans överraskning till mig på alla hjärtans dag! Var så nära att beställa skötväskan som jag ville ha att han var tvungen att ge mig den en dag i förväg! :D
Men nu är den min

Och jag klickade hem åkpåsen istället så nu är den på väg till mig! :P

I postlådan idag så låg det ännu ett paket åt mig! Den här gången med fina klossar från designikubik på Instagram!
 

Dom blev så fina i barnens rum! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0