2 månader

Idag blev Liam hela 2 månader! :)
Senast vi var på BVC så hade han gått upp tillräckligt, så jag hoppas det håller i sig! Ska tillbaka på onsdag igen!

I fredags hade jag min efterkontroll och den gick bara fint! :)

Nelly har blivit pigg igen!!! I fredags vände det, då hade hon varit slö i en vecka! Så skönt, nu leker hon, äter och säger mamma 1000000 gånger/dag! :)

I söndags blev det lite shopping igen
Nelly fick sig lite nytt från Lindex
En pyjamas från Ica Maxi till Liam
En karaff till mig så att jag börjar dricka mer vatten! ;P Billig var den också 30:- på Jula!
Sen hittade jag dom här söta stolarna på Biltema, var tvungen att köpa en av varje till barnen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0