Ledig idag

Idag var dagis stängt så jag hade tagit föräldraledigt! Johan har varit ledig med för han har jobbat eftermiddag i veckan men skulle egentligen ha jour men så blev det inte.
 
 
Så vi har varit till stan för att köpa present + att göra lite andra ärenden.
Förutom presenten så följde det så klart med lite annat :)
Nya tofflor till Nelly :)
Sen hämtade jag ut en Newbie-body som man fick i ett sånt där gravidpaket och passade på att köpa matchande byxor till då det var 25% på alla byxor! :)
Vi köpte även ett fårskinn att ha i gungstolen som vi fått av Johans mormor
Blev inte riktigt som jag tänkt mig men med en kudde också så kanske det blir bättre. :)

Tidigare i veckan beställde jag mamma-kläder från Lindex, tråkigt att dom inte har kläderna i butikerna! :/ Men två tröjor blev det iaf! :)

Nu blir det fredagsmys!
Imorgon blir det fullt upp, klädbytardag på travet och två kalas efter det! :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0