BM-besök

Idag har jag varit till barnmorskan! Allt såg bra ut utom mitt blodsocker, men jag antar att det var för att det var just innan fikat på jobbet så jag hade inte ätit på några timmar! :)
Hjärtljuden låg på 160 och mitt järnvärde hade gått upp riktigt bra! Men eftersom det var så fruktansvärt lågt förra gången så ska jag fortsätta med järntabletterna tills vi får provsvaren på hur järndepåerna ser ut! :)

I helgen köpte jag en jacka på loppis till Nelly. Riktigt fin! Gillar Kaxs! :)
Och ja, jag vet att våran "golvvärme-knapp" sitter väldigt snett! ;P

Sen har jag även beställt stödstrumpor, kan vara bra att ha om jag ska svälla som förra graviditeten! Men även skönt för benen när jag ska flyga och på jobbet, är riktigt slut i kroppen efter en arbetsdag!

Nu blir det att ladda för Champions League! YNWA! :)



Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag hade också stödstrumpor nu med Iza, så jäkla skönt att ha på jobbet! :D

Och super-fin jacka!! Älskar Kaxs!

Kraaaaaaam

2014-09-16 @ 21:55:43
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0