11 september

Förra veckan var jag på House of Lola-party hemma hos Gabriell! Tusan vilka fina kläder, ville ha så mycket! Men gravid som man är (och dyrt med) så for jag därifrån med en ny mössa! :) Fast jag tror att det kan bli något party kanske till våren istället! ;)
Sååå fin, men bilden gör den inte rättvisa! :)

Igår började SHL om, så nu finns det lite mer att se på tv iaf! Ska bli spännande att se hur Skellefteå ska klara sig i år när nästan alla försvann från laget! Men jag blev positivt överraskad efter gårdagens match, ser ändå rätt bra ut! :)

Ikväll fick vi en till blåbär-leverans till oss från svärfars! Guld värt när man är för skraj för att gå ut i skogen själv! :P 

Tänkte ta ett bad nu ikväll efter jag hade lagt Nelly! Kunde kanske vara skönt för min onda, gravida kropp meeeen jag råkade fastna i hockeyn istället! :D Hoppas på lite massage istället när mannen kommer hem! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0