25 oktober

Idag har jag och Johan 10-års jubileum! Så mycket firande har det inte blivit men har haft en bra dag iaf! :)

Vi började morgonen med att fara till gympan och Nelly fick springa av sig bland en massa barn! Otroligt bra initiativ, alla familjer lägger 100 kr och sen bokas det upp så många lördagar det räcker till! Perfekt! 
Sen gick vi på loppis och på höstmarknaden! Nelly fick en maskeraddräkt av sin mormor också! :)
Lite svårt att få henne att stå still! :)
 
Sen blev det lunch/middags-buffé på Gästis! Otroligt gott! :)
Just nu har Johan fest här hemma och jag kan säga att det blev riktigt lugnt och skönt när han kom på den smarta idén att flytta festen till garaget! :P 

Jag kom på att jag glömde visa hur fönstret ser ut inifrån i förra inlägget! :)
Så nöjd! :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ni har fått så himla fint!!! 😍
Kraaaaaam

2014-10-25 @ 22:43:37
URL: http://lillohman.blogg.se
Postat av: Cissi

Ni har fått så himla fint!!! 😍
Kraaaaaam

2014-10-25 @ 22:43:40
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0