1 oktober

Igår fyllde pappa år så då var vi på kalas :)
Nellys kusin Colin var också där, hon tycker om han så mycket....ska alltid hålla i honom, pussa och stryka han på huvudet! Han kanske inte alltid tycker det är så kul! :P
Mosters lilla <3
Idag har jag varit på Hemmafröjd och shoppat lite, dom hade kvällsöppet med 20% på allt i butiken!
Eftersom Johan har eftermiddag så var jag tvungen att ha med mig vildingen, försökte muta henne med en liten docka så att jag skulle hinna kolla runt lite men tillslut gav jag upp och gick till pappa med henne :P
Fina ljuslyktor fick följa med hem!
Även denna snygga ljusslinga!
Och den här kudden!
Som passar perfekt i gungstolen! :)
Nu blir det att se lite CL! Heja Liverpool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0