15 maj

Idag fyller våran Izzy 9 år! 
Det firar hon genom att ha tratt, stackarn!  :/
I torsdags var jag till veterinären med henne eftersom svärmor hade hittat en knöl och mycket riktigt så var det en juvertumör! Så i måndags blev hon opererad. Allt gick bra så jag hoppas att det läker som det ska och provsvaren skulle vi få på 10 dagar.


I lördags hade vi firmafest på Scandic. Det var rätt ok ändå! Var lite skeptisk till det eftersom vi var där förra året och då var det kasst! :)

Lördagen före det så var jag på stor-loppisen i Luleå men hittade inte så jättemycket!

Sen har jag så klart shoppat lite åxxå! ;)
Har inte hunnit ta kort på det allra nyaste men det får komma med i nästa inlägg istället! :)
Och en klänning till Nelly från mormor

Sen så har Nelly även fått en stor studsmatta av morfar men den har inte kommit än! :)









Kommentarer
Postat av: Cissi

Fina kläder!! :)))

Och stackarn!! Hoppas det blir bättre :/

Kraaaaaaam

2014-05-15 @ 21:47:20
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0