1 maj

Hej igen bloggen, det var längesen! 
Jag kommer så klart inte ihåg vad jag har gjort allt mest!

Jag har iaf varit på en superfin begravning av fina Jenny!

Vi har badat på äventyrsbadet med Nelly! Det tyckte hon var jättekul! :)

Sveriges bästa lag har tagit SM-guld igen! :P

Varit i Drängsmark och grillat!

Köket är i stort sett klart! Vi har inte tapetserat än men annars så är det klart! :)

Sen har det så klart blivit endel shopping ;D

Lite till mig:

Och lite till Nelly















Kommentarer
Postat av: Cissi

MEN SÅ SJUKT SNYGGT köket blev!!!! Bra jobbat!! :))))

Och snygga kläder!!
Det blommiga på dom första bilderna, är det linnen eller klänningar och vars har du köpt dom? :P

Kraaaaaaaaam

2014-05-02 @ 11:18:52
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0