2 mars

I fredags var vi till stan en sväng. Johan skulle hämta ut målvaktshandskar som han hade beställt. Sen blev det ju så klart annan shopping med! :D
Fyndade lite på Barnens Hus...
Den här väskan var jag bara tvungen att köpa, så jäkla söt! Men jag tror att vi ska vänta med att ge henne den tills hon är lite större annars är den nog trasig direkt! :)
Nya fodrade stövlar till Nelly.
Skor är det svåraste att köpa till henne, vet aldrig om jag köpt rätt storlek,  ångest nästan varje gång! :) Men jag hoppas dom här blir bra! 
Sen har ju bokrean startat åxxå, så lite nya böcker har fått följa med hem. :)

Lördag var Johan och spelade cup, utlånad till Rönnskär.
Nelly fick sova hos farmor och farfar. 
Och jag var på Boda Borg med några vänner, sen hockey och fest!
Det var riktigt kul! Men nästa gång man ska till Boda Borg måste man nog vara där i mer än två timmar, tiden gick sjukt fort! :)

Nelly har fått en så snygg mössa av Johanna! Försökte få henne att stå stilla men det är ju inte det lättaste! :)


Imorse försökte jag sova ut men när klockan var 08.00 så gav jag upp. Det fick bli en långpromenad, utan varken barn eller hund...kändes lite konstigt! :)
Sen till Stensjön för att hämta hem lillan och sen middag hos mamma.

Nu: slappa och se fotboll!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag vet! Hade alltid ångest över skostorlekar, man vill ju inte dom ska få ont! Lättare då dom är som Neo och kan säga till! :P

Kraaaaaaam

2014-03-03 @ 11:40:45
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0