5 januari

Det går så länge mellan gångerna jag bloggar nu, så jag hinner glömma bort det mesta! :)

Jag, mamma och Nelly var till Piteå och shoppade lite! Nelly fick plätt-lunch på Röda Lyktan, jäkligt gott tyckte hon och åt upp ALLT! :P

Det som fick följa med hem

Nyårs så var vi iaf hemma. Vi hade bjudit hem syster, Peder och pappa. 
Det första pappa gör är att halka omkull på isen och landar på knät som han har ont i. Det slutade med att jag och Jossa skjutsade in han på akuten efter några timmar...som tur var så var det inte mycket folk så vi var hemma på ca 2 timmar! :)
Dom hittade inget på röntgen men dagen efter så ringde röntgenläkaren upp och ville att han skulle komma in på en skiktröntgen. Så jag fick skjutsa in han igen och nu hittade dom en lös benflisa och att ledbandet var rätt så utslitet, så han skulle få ett specialskydd för knät! 

Sen har jag ju jobbat, inventerat. Skulle egentligen gå truck-kurs på fredagen men jag var tvungen att fortsätta inventera istället! :/

Igår var vi till Skuthamn på kalas för Neo som redan har blivit 4 år! Jag fick äntligen träffa lilla Iza men hon låg bara och sov! ;P Och sen fick jag ju se huset åxxå, superfint! :) Men jag glömde totalt bort att ta kort! :/

Hämtade ut min beställning på cdon igår åxxå! :D





Kommentarer
Postat av: Cissi

Grymt kul ni kom!! :))))
Synd bara jag inte är nå bra på att baka utan mjöl :((

Ser att vi har köpt samma linne! Det med döskallar, grymt snyggt!! :)))

Kraaaaaaam

2014-01-06 @ 15:24:01
URL: http://lillohman.bligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0