20 januari

Helgen har varit VÄLDIGT lugn, för mig iaf! :P

Fredag så var vi till Electrolux home och ritade upp ett kök! Man blev bara ännu mer sugen på att göra om nu! Men vi måste såklart vänta, inte så kul att riva ut ytterväggen när det är så kallt ute! :P Dessutom har vi inte sökt bygglov än, bara hoppas att man får det! :)

Lördag så spelade Johan fotboll, sen hade han lagfest så han var borta hela dagen, även natten då han inte tog sig hem och fick sova hos sin bror istället! :)
Jag och Nellan hade lånat mamma och pappas bil och drog till Ostvik på mamma-träff på morgonen. Alltid lika kul att träffas!
Sen hälsade vi på mamma/mormor ett tag och sen for vi hem och eldade som tusan! Så jäkla kallt! Vi var faktiskt ute ett litet tag och skottade men sen gav jag upp, även Izzy som försökte lyfta alla tassar samtidigt! ;P
Så det fick bli mys inne istället! :)


Igår var vi bjudna till svärisarna på mat! Väldigt skönt att inte behöva laga mat! 
Annars hände det inte så mycket, bara eldning och mys den här dagen med! :D

Jag hoppas att jag kan träna lite idag, har så satans ont i foten! Vette tusan vad jag har gjort mer än att det gör jävligt ont att få på sig skorna och jag kan knappt nudda vid ställena jag har ont! Jag hoppas det går över snart! 



Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, fy fan! Hoppas det blir mildare nu!! Vill ju ut och gå med vagnen mer!! :)

Aj, hoppas det går över för dig i foten..

Kraaaaaaaam

2014-01-20 @ 20:15:51
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0