22 februari

Som vanligt tar det lång tid mellan inläggen, har verkligen ingen motivation till att blogga, men något inlägg här och där ska nog gå ordna tills min motivation kommer tillbaka! :)
 
Jag fick iaf ett superfint halsband från Rock by Sweden av Johan på alla hjärtans dag!
Så jäkla snyggt, eller hur?!
Men det tycker jag att jag är värd efter att ha gett han ett ps4, bortskämda karl! ;P
 
I torsdags var vi ner till Umeå med Nelly för en kontroll av fötterna, allt såg jättebra ut! :)
Det känns jäkligt onödigt att köra, ja vad blir det, typ 34 mil för att vara inne 5 minuter hos ortopeden! :/
Dessutom blev Nelly åksjuk och kräktes ner hela sig själv, bilbarnstolen och lite av sätet...bläää!!
 
Idag gick jag, Nelly och mamma till pulkabacken för att åka lite madrass, det tyckte hon var riktigt skoj...tillslut åkte hon själv ner! :)
Sen följde Nelly med mormor hem för att sova över.
Jag och Johan for till stan för att bestämma dom sista detaljerna till vårat nya kök, så nu är allt klart och beställt. Har liiiite ångest ändå, men det ska nog bli bra! :)
Sen råkade det bli lite shopping åxxå.
Lite nya örhängen och en klänning.
Det blev middag på Bishop och sen hade vi två timmar över tills bion började så vi våldgästade Nicke ett tag.
På bio såg vi
Den var väl bra men inte lika bra som jag trodde.
Man blir som mest arg, som alltid när det handlar om Hitler!
Känns tomt här hemma utan Nelly, men det ska bli skönt med sovmorgon! :)
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Super-snyggt!! Och ja!!! Men den presenten han fick var du fan värd det plus mer! ;)))

Kraaaaaaam :)))

2014-02-23 @ 08:03:05
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0