En dag på stan

Idag tog vi en dag på stan tillsammans med syster och Colin. Hittade lite kläder som jag köpte och hittade ännu mer saker som jag inte köpte! Ångrar som vanligt att jag inte gjorde det! :)
Kofta, trosor, amnings-bh och ett till par mamma-leggings till mig själv
Fleece-jacka, fleece-byxor och ull-sockar till Nelly.
Sen fick våran prinsessa en liten krona också! ❤️
Och jag fick en försenad present av syster :)

En väldigt bra dag men jag får lida för det nu, väldigt ont i rygg/rumpa/ben men ligger i soffan och tar igen mig sen blir det grillat till middag! :)





Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja dom fodrar mkt kläder dom här små! :P Har köpt mkt på Facebook tack och lov, sparat tusenlappar där. Men lite nytt vill man ju också ha! :)))) Finns så sjukt mkt fint!

Kraaaaaam

2014-08-23 @ 20:23:28
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0