VAB

I helgen har vi bara tagit det lugnt! Nelly fick feber på fredagskväll och har haft det hela helgen! 

I lördags så jobbade jag på klädbytardagen i Byske och så klart blev det lite mer kläder till Nelly men även lite till Nellys kommande kusin! :)

Idag VAB:ar jag för första gången, hann jobba en vecka! :) Men imorse hade Nelly ingen feber så jag hoppas att den håller sig borta hela dagen så att vi kan fara på jobbet/dagis imorgon! :) 
Det känns som att hon är på bättringsvägen när hennes rum ser ut så här efter bara en liten stund :)

Nelly har även fått en ny spargris av mormor, hennes gamla råkade ut för en liten olycka så att den gick i två delar! 


Så jäkla bra att blogg.se äntligen har uppdaterat appen så att man kan lägga in bilder mitt i texten åxxå! 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0