18 september

Idag har jag fått en genomgång av det nya datasystemet på jobbet, på engelska dessutom.
Jag säger då bara OMG, jag är verkligen kass på att prata engelska...jag fattade i princip allt han sa men när jag ska prata så blir det bara fel och jag kommer inte ihåg vad saker heter....nervös...eeehh...jaaa, jag tror det! :)
 
Den här veckan har Nelly grinat vid varje lämning på dagis, vet inte om det är för att Johan lämnar, att hon har en konstig tid i veckan (tid från 13.40) eller att hon helt enkelt har blivit mammig och pappig nu. Ska bli spännande att se om det fortsätter nästa vecka då det är "normala" tider igen.
 
Här kommer det tre till kort från 1-års fotograferingen :)
Det i mitten tror jag att vi ska förstora upp och hänga upp i vardagsrummet! :P
 
 
 
Bilderna är tagna av fotograf Sara Marklund, http://saramarklund.se
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Men så söt!! :))))
Ja, huvva... Inge kul att lämna en ledsen unge :((( Tur det vänder!! :))))

Kraaaaaam på er!!!

2013-09-18 @ 21:38:45
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0