Hockey-VM

I tisdags började vi bila ner till Stockholm men eftersom vi for så sent så stannade vi i Sundsvall och sov på ett vandrarhem.
När vi kom fram på onsdagen så åkte vi direkt till Kista gallerian för att äta lunch och shoppa lite sen körde vi till Gottröra där vi bodde hos min kusin Kristina och hennes familj. När vi var klara för hockeyn så körde vi in till Märsta och tog pendeltåget in till centralstationen och därefter tunnelbana till globen och matchen mellan Sverige och Norge.
Vi hade turen att få en Sverige-tröja på våra platser så man hade ju inte behövt köpa en, men det hade jag redan gjort innan match så det var ju som kört ändå! :)
 
Torsdag så sovde vi hos min andra kusin Tobias och hans familj i Märsta. Vi var till Barkarby outlet för att shoppa lite. Sen åkte vi pendeltåg och tunnelbana in till Globen igen för att se Sverige-Kanada.
Det blev en vinst och en förlust vi fick se.
Fredag så startade vi bilfärden hemåt igen. det blev ett stopp i Sundsvall för lunch på IKEA och shopping på Birsta City. Vi var hemma i Byske igen ca 21.30.
Det blev inte så mycket shopping men lite lyckades jag få med mig ändå...
(Den vänstra köpte jag och den högra fick jag)
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt ni verkar haft det :)))

Kraaaaaaam

2013-05-13 @ 20:05:38
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0