Suddigt

LASEK-behandlingen gick bara fint! Jag blev erbjuden lugnande direkt jag kom dit men det tackade jag nej till, så nervös var jag inte! :) Så efter dom hade gått igenom allt och kollat ögonen igen så var det dags för operationen! Fick lägga mig på en brits och dom bedövade ögat med droppar, spände upp ögat, pillade lite och sen körde lite med lasern och sen var det klart! Gick tokfort, ca 15 minuter! :)

Tusen tack till syster och pappa som följde med! Johan (som egentligen skulle vara min chaufför) blev ju kidnappad innan jag drog iväg till Luleå, så just nu är han i Umeå och festar loss! :P

Just nu har jag rätt tråkigt, får inte titta på tv, sitta framför datorn å sånt! Egentligen får jag nog inte skriva det här inlägget heller! :)
Det svider lite i ögonen och jag ser suddigt men jag hoppas jag skriver rätt ändå! ;)

Nu har jag många "mediciner" att hålla reda på! Vissa ska droppas 4 ggr/dag , andra varannan timme! Det är antibiotika, smärtstillande, fuktande m.m. Så här ser min "medicin-påse" ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0