8 mars

Idag har jag lyxat till det med ansiktsbehandling och brynplock hos min kusin på RIKA Hudvård! Otroligt skönt! :)

Den här stegtävlingen! Jäklar vad man måste gå för att komma över 10000 steg! Har man någon aktivitet så är det lugnt, men att bara gå så är det svårare! Men jag har fixat det varje dag (utom den första). Idag fick det bli två långpromenader i solen! :)

Men imorgon är det dags för min laseroperation och då skulle man vila och blunda mycket (i en vecka). Jag hoppas att man kan gå en liten promenad iaf, men några 10000 steg lär det nog inte bli! :/ Känns lite som att jag kommer dra ner laget nu men jag ska göra mitt bästa! :P

Vi får se när jag uppdaterar bloggen nästa gång, beror på hur det känns i ögonen! :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Lycka till!!!!! :)))

Kraaaaaaaaam

2013-03-08 @ 23:50:45
URL: http://lillohman.blogg.se
Postat av: Razzel

Vad bra att Nelly kan läsa för dig om det blir jobbigt för ögonen, -hon ser ju rätt säker ut med sin bok! ; ))

2013-03-11 @ 22:49:25
URL: http://hemmahosrazzel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0