16 juni

Vi (eller Johan egentligen men jag ska självklart med ;)) har vunnit en lyxweekend för 2 på Hotell Källan!
I priset ingår en natt i dubbelrum, lunch, fika, middag, valfri dryck (öl, vin, cider), frukost, lån av badrock, tofflor att behålla, välkomstkorg på rummet, fri relax, samt valfri kroppskur på spa!
Hur nice låter inte det!!! :D
Det är genom den där stegtävlingen vi hade på jobbet.
Mitt lag kom först i mål så vi vann en middag någonstans!!! :D
 
Johan har gått på semester nu, 6 veckor kommer han att vara ledig! Det kommer att bli underbart, fast vi inte har något inplanerat...lite skönt det med! :) Eller iofs så fyller jag 30 och Nelly 1 så kalas kommer det iaf att bli! :P
 
Igår var jag på IKEA. Jag och mamma följde med Jossa och Peder dit. Det blev då inte så mycket handlat på just IKEA för mig, men jag handlade istället mer på Barnens Hus och Skopunkten! :P
(Väldans konstigt det här, när jag laddade upp bilderna hamnade några ståendes fast dom ska vara liggandes...och jag får inte till det så ni får titta lite snett på dom :))
Tyg som ska bli gardiner till köket
Kort som ska bli tavlor till Nellys rum (några av dom iaf)
Dålig bild men jag fick lite ordning på några av mina skor med det här köpet
Massa vantar och handskar till Nelly...väldans bra priser på dom
Två par skor åt Nelly, lite stora så jag kanske ska kolla i Skellefteå om iaf sandalerna finns i en mindre storlek, och gympadojorna ville jag ha rosa eller lila men det fanns inte storlekar i dom så jag kanske ska kolla om det finns i Skellefteå med! :P
En massa sockar + en mjukis-igelkott fick Nelly av mormor
Sen handlade jag mer saker men pappa har köpt av mig lite, så Nelly ska få det i present! :)
 
Nu väntar jag på att Johan ska komma hem från träningen sen blir det film-mys! :D
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh vad kul!!! :))) Vilket grymt bra pris! :))

Kraaaaaaaaaam

2013-06-16 @ 22:43:18
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0