11 juni

Jag som trodde att min lilla pollenallergi hade försvunnit efter graviditeten men tji fick jag!
I några dagar har jag varit sååååå jäkla trött, ont (svider) i ögonen (har jag iofs haft till och från i vår) och nästäppa!
Jag måste nog på Apoteket och köpa något mot pollen så att jag förhoppningsvis blir piggare, det andra kan jag stå ut med men tröttheten är riktigt jobbig! Det enda jag vill göra är att sova, ibland känns det nästan som att jag kan somna ståendes!

Nu ska jag passa på att sova medans Nelly sover! :)

Bilder från igår då vi var ute i regnet...


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, fy fan, vara trött är nu inte kul... Jag vill också sova heeeela tiden, ingen energi att göra något.. Mitt är ju dock av graviditeten men är jobbig ändå! :P

Hoppas ditt ger med sig snart!!

Kraaaaaaaaaam

2013-06-11 @ 15:56:28
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0