Mamma-träff och 30-års fest

I helgen har det varit fullt upp! :)
Fredag så träffades mammorna i våran föräldragrupp. Vi åt på Bryggargatan, sen blev det en liten pubrunda och sen avslutades kvällen på Verandan! Det var riktigt trevligt! :)
 
Igår överraskade mina vänner med en 30-års fest! Dom kom och kidnappade mig när jag var hos mamma, klädde ut mig och jag fick ett bälte med godis som jag skulle gå på marknaden och sälja bort! Fast jag är feg så gick det ganska bra iaf, riktade så klart in mig på folk jag kände! ;D Fick sålt allt godis åt Ludde och han var så snäll och gav mig lite av förtjänsten! Så tack till Ludde och alla fina människor som köpte godis av mig! :)
När vi var klara på marknaden så drog vi vidare till Lotta och Tomas, där fick jag duscha och bli uppsminkad för sen kom det mer folk och det blev mat och fest!
Jag hade riktigt kul!
Tusen tack till alla mina underbara vänner och tusen tack för presenten (jag fick ett presentkort på RIKA hudvård)! :D
Idag avslutades helgen med bio! Jag och Johan har varit iväg och sett World War Z.
Jag tycker den var riktigt bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0