15 januari

I lördags var jag på inspirationsdagen på badhuset! Riktigt kul dag med träning, lunch och föreläsning! :)
Jag började dagen med yoga, sen blev det pump och sista passet före lunchen och föreläsningen blev spinning.
Lunchen bestod av en väldigt god kycklingsoppa (thai-aktig) och föreläsningen "Tänk dig valet, att må bättre" med Ulf Forss var rolig att lyssna på. När föreläsningen var klar så hade jag valt boxercise, enormt glad att dom ska köra det igen den här terminen! Jag och Anna boxades på och såklart så kom Norran och fotade oss, väldigt pinsamt att dom valde oss, man känner sig ju väldigt fräsch och fit när det är första gången man tränar hårt efter graviditeten!
Sen avslutade jag hela dagen med fuego, vattengympa latino-style.
Bild från Norran
 
Lördag var jag glad att jag tog mig upp ur sängen, VÄLDIGT mycket träningsvärk, men jag hade inte räknat med annat! :)
 
Igår var jag på ett spinning/core-pass. Jag har ingen kondis kvar, så jäkla tugnt men det känns riktigt bra när det är över! :) Har bokat in mig på ett spinning/pump pass imorgon men vet inte än om jag ska fara än. Har haft så ont i halsen idag så jag får se hur det är imorgon! Det är typiskt att det ska komma en förkylning när man just har börjat träna! :/
 
Hämtade ut ett paket idag med mina nya regnkläder
Dom passade åxxå, liiite för stora men det blir nog bra ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0