Present

När jag kollade min mail idag så upptäckte jag att jag hade fått ett presentkort på cdon av älsklingen!
Tuuuuuusen tack! Nu blir det att handla! ;P
 
Det bästa var att han ringde nyss och sa att han kommer hem ikväll istället för imorgon! Dom hade kört all juridik idag istället, så att dom skulle få åka hem! :D
En jäkla tur att han ringde och sa det för han hade först inte tänkt säga något och överraska mig. Men han vet hur mörkrädd jag är, så jag antar att jag hade skrikit utöver mig om jag hade hört eller sett någon komma in i huset...sen hade jag blivit jävligt förbannad och det ville han inte heller riskera! ;P
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, jag är likadan!!! Är riktigt jobbigt att vara mörkrädd i hus, känns mkt läskigare än i läggan. :P
Tur man har barn så man kan tuffa upp sig lite eller iallafall känna sig mindre ensam! :))

Shoppa på din filmgalning!! :)))

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam

2013-02-14 @ 21:02:52
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0