6 februari

I lördags var vi på 60-års fest!
Vi firade Lotta och Pär som fyller 30 år (eller Lotta fyllde i söndags och Pär imorgon). Vi var på Gästis, åt väääääldigt god mat och efterrätt! Hade frågesport, jag och Johan kammade hem första platsen! :D Sen festade vi förstås, jag drack alldeles för mycket, var bakis hela söndagen. Som tur var ringde mamma och frågade om hon kunde hämta Nelly så vi fick sova, supersnällt! Inte förän jag vaknade på måndagen så kände jag mig fräsch igen! :P Måste ta det lugnare på nästa fest, jag tål verkligen inte lika mycket som förr! :)
 
På måndagen kom mamma och var barnvakt igen så att jag kunde fara på spinningen men det blir det enda passet i veckan jag kan fara på!
 
Imorgon är det dags för Einars (Johans morfar) begravning, jag hoppas det kommer gå bra att ha med sig Nelly men jag får väl gå ut om hon blir grinig.
 
Försöker få Nelly att somna men hon verkar ha annat för sig, som att sparka av sig skorna, inte en utan två gånger har jag fått ta på dom igen. Jag hoppas hon somnar snart så att jag kan se fotbollen i lugn och ro! :)
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Sötisen!!! :)))

2013-02-06 @ 21:28:56
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0