22 februari

Igår var jag på BVC med Nelly för vägning och mätning!
 
Vikt: 7690 gram
Längd: 66 cm
 
Hon ligger precis i hennes kurva! :)
 
Jag och Nelly följde mamma till Solbacken igår för lite shopping, hade inte tänkt handla något mer än mat men kom hem med det här till Nelly
 
Så här cool blev hon i sina solglasögon
 
Jag har väldigt svårt för att fara till stan och låta bli att shoppa något till Nelly! :)
 
Idag kommer Johan hem från Sandö, så nu får vi mysa hela familjen i några dagar innan han far tillbaka igen! :)
 
Jag och Nelly har hälsat på jobbet, så Nelly fick åka truck med morfar och mysa med farfar, Jenny och Jocke....sen hälsa på en massa människor. Efter det for vi direkt till Lotta för att hälsa på en stund.
Nu ligger hon och sover, helt slut! Men då kanske hon är pigg när pappa kommer hem iaf! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0