20 februari

I fredags for vi till Solbacken en sväng, hade först tänkt fara på bio men det blev en lugn hemmakväll istället! :)
Det blev lite shopping till Nelly
 
Och till mig (min försenade julklapp ;))
 
 
Lördag så for jag, mamma, moster, kusin Vickan och Helena till IKEA. Jag skulle inte ha något speciellt och det blev faktiskt inte handlat så mycket! :) Några förvaringslådor att ha längst upp i garderoben, galgar, en ljusstake + lite annat smått....sen handlade jag till andra istället! :)
På väg hem så svängde vi förbi på Storheden åxxå, där hittade jag den här fina klänningen/tunikan till Nelly
 
När jag kom hem var det en drös med människor här så det var bara att pussa på Nelly lite och göra sig klar att fara på inflyttningsfest hos Lenis! :) Det var väldigt trevligt men stannade inte så länge.
 
Söndag så var det kalas i Kåge, lilla Texas fyllde 1 år! Tänk att tiden går så fort, helt crazy! :)
När vi kom hem från kalaset så for vi direkt till Stensjön där vi blev bjudna på mat! :)
 
Nu är Johan inne på sin andra vecka på Sandö, lite tomt här hemma men det ska nog gå ändå! :)
 
Idag blir Nelly hela 7 månader!!!
Tänk att jag har varit ledig från jobbet i ca 8 månader...jag kan säga att det snarare känns som typ 1 månad! :P
Men än så länge får jag vara hemma med sötnöten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0