12 februari

I torsdags så var det begravning för Einar. Det var en väldigt fin begravning och efteråt blev det mat och tårta. Nelly var lika snäll som vanligt hela dagen så det var då inga problem att ha med henne! :) När alla hade farit från begravningen for vi till Storbränna och åt middag där.
 
Fredagen spenderade jag och Johan i Luleå. Nelly fick vara hos mormor som hade tagit en semesterdag för att sköta henne! Tusen tack! :)
Först hade jag en tid hos en doktor för att ta bort födelsemärken med laser, det var bara ett, kanske två som gick att ta bort med laser så jag får se hur det ser ut sen när jag har tagit bort plåstret Förhoppningsvis har dom försvunnit! :)
Sen hade jag tid på Koskelas ögonklinik för en synundersökning. Det gick bara bra och nu har jag bokat in en laseroperation på ögonen den 9 mars! :) Ska bli skönt att slippa glasögonen! :D
Sen gick vi förstås på stan och shoppade litegrann åxxå! :)
Köpte t.ex den här roliga tesilen
När vi kom hem så for Johan direkt iväg för att spela hockeymatch, det var den årliga golvet mot kontoret-matchen..slutade med att golvet vann med 2-1! Jag var där och hejade! :)
Senare på kvällen så for vi till Stensjön och hälsade på ett tag med mamma och pappa.
 
Nelly fastnade i Mello :)
 
Söndag följde jag och Nelly med Jossa till Båtvik för att hälsa på Erik, Sandra och Moa. Hon är ju för söt Moa! :) Sen firade vi mamma som egentligen fyller år imorgon. Så det blev gofika, tårta och middag där! Man var riktigt mätt när vi for där ifrån.
 
Igår drog Johan iväg till Sandö. Han ska gå förmansutbildning där i 3 veckor (sen är det 3 veckor till lite senare) men kommer iaf hem på helgerna. Väldigt ensamt att sova själv när man är van att det ligger en till i sängen men det ska nog gå bra det med! :)
Han tog med sig datorn så nu har jag startat upp gammhärket, efter en massa uppdateringar så verkar den fungera ganska bra! ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0