Fullt upp

I helgen har vi verkligen haft fullt upp! Eller det är egentligen inte bara helgen som det är fullt upp, alltid är det fullt upp! Vette tusan när vi ska hinna köpa julklappar, vi har kommit fram till att det måste bli nu på lördag eller söndag...annars är det kört! :/

Fredag hann jag bara hem och duscha sen iväg med Nelly till mamma och sen vidare till stan. En snabbis på stan för att köpa presenter sen vidare till McWell där vi åt tillsammans med Johans föräldrar, bror, moster, farbror, faster, Dan och Lisette. Sen hade vi sittplats mot Luleå, började bra med att jag var jääääävligt nära på att bli träffad av en puck i huvudet på uppvärmningen! :) Sen förlorade SAIK åxxå! :/

Lördag hade Johan fotboll från morgonen. Jag försökte skruva ihop Nellys nya "tripp trapp"-stol men inte det lättaste med en jäkligt trött tjej som vill hjälpa till! :) Så jag gav upp och det fick vänts tills hon hade somnat! Tog även fram julgranen, den brukar vi egentligen redan ha uppe...fattar inte varför allt har tagit sån tid i år! :)
När Nelly vaknade så fick hon inviga stolen med att äta mellis! :)
Humöret var på topp igen
Hon visade även hur stark hon är :P
När Johan hade kommit hem från fotbollen så drog vi till Stensjön där Nelly skulle sova över till söndag. Vi var bjudna på middag hos Lotta och Tomas, blev att se lite hockey och även spela rund-pingis! Fy fan så kul det är, så jäkla längesen man spelade! :P
Sen packade vi, mamma och deras grannar in oss i bilarna och for till Piteå för att se Stiftelsen! 
Vi hade jäkligt kul allihopa tror jag! :D
Förband var Ulf Nilsson, han som vann (tror jag) The Voice för nåt år sen :)
Sen Stiftelsen...
Söndag så fick vi sovmorgon, vaknade en gång rätt tidigt men lyckades somna om och sov till 10!!! Det var EVIGHETER sen man sov så länge! :)
Sen for vi och hämtade Nelly och drog till Söderbodan på kalas*3...Alma, Ewe och Winter! :)
Hade även den här söndagen ett paket i min strumpa ;P





Kommentarer
Postat av: Cissi

Jobbigt då man känner att man vill ha fler timmar på dygnen! :))

Jag är klar med alla julklappar och det känns skönt då man aldrig vet när hojna tittar ut eller hur man kommer må efter.. :P

Kraaaaaaaaaaam

2013-12-09 @ 14:39:07
URL: http://lillohman.blogg.se
Postat av: Cissi

Tack!! :)) Ja, jag skulle gärna bli igångsatt typ nuuuuu!! :))))

Kraaaaaaaam

2013-12-11 @ 19:13:52
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0