Amningshjärna

Det här med amningshjärna kan man ju säga att jag har upplevt nu!
 
Först glömmer jag en jätteviktig grej som att gå in på begravningsbyrån och skicka in pengar till barncancerfonden till minne av min barndomskompis mamma! Kom på det igår (begravningen är idag) så jag traskar upp på samhället och hoppas att det inte ska vara försent...då har inte ens begravningsbyrån öppet, så det var som kört!
Men jag for på blomsteraffären istället, pratade med en rätt förvirrande och sprallig dam som lovade att dom skulle fixa dit en bukett! Hittade en jättefin bukett med olika vita blommor så jag sa att jag ville ha nåt sånt! 
Så jag hoppas verkligen våran blombukett kommer fram!
 
Sen idag på morgonpromenaden, går jag runt med Izzys bajspåse utan att komma ihåg att slänga den i någon bajslåda efter vägen! Tillslut kom jag på mig själv och lyckades slänga den i nästa låda efter vägen! :)
 
Tur att jag inte glömmer Nelly någonstans iaf! :D
 
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Razzel

Men det är ju rätt skönt att ha något att skylla på också när man är förvirrad..... tror det tar minst 25 år innan hjärnan släpper amningshormonerna... ; ))

Svar: Haha, ja...det är klart! :D
Sara

2012-09-21 @ 20:27:44
URL: http://www.hemmahosrazzel.blogspot.com
Postat av: Sofia

<3

2012-10-31 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0