16 oktober

I lördags var vi bjudna till Lina och Nicklas på tacos och hockey! Alltid lika trevligt och det var första gången Nelly hälsade på! Men det gick då väldigt bra, hon var otroligt snäll och lyckades somna en stund åxxå! :) Och lilla Texas är alltid så himla söt! :)
Tusen tack för maten!
 
Söndag så for vi och hälsade på Johans mormor och morfar i Storbränna, det blev första gången Nelly hälsade på här med! När vi var på väg till Storbränna började det snöa, kul men inte lika kul när man inte har vinterdäck på, men det gick då bra ändå! Det här blev första gången Nelly fick se snö, men jag tror inte hon fattade det ändå! :)
 
 
Nu har vi fått ut alla inbjudningskort till dopet och vi har även fixat en dopklänning, så nu är det väl bara träffen med prästen och all bakning som är kvar! :)
Det här med doppresent är verkligen inte ett tvång, ni gör som ni vill! :)
Några som har frågat vad Nelly vill ha i doppresent och jag har sagt några förslag till dom personerna. Men egentligen spelar det inte så stor roll men helst inte sånna där dopgrejer från typ guldfynd, dom står oftast bara och samlar damm, hellre nåt man kan ha nytta av! :) Kommer jag på nåt mer förslag på present så kan jag lägga ut det här på bloggen.
 
Och som vanligt lite kort på Nelly...
 
 
 
Puss och Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul det ska bli.:) Klart det blir paket!!!!! Jag har en idé om en present men det är mer till mamman :P:P:P Får se vad Jocke säger :)

Kraaaaaaaam

Svar: Ååååh, vad spännande! :)Kraaaaaaaam
Sara

2012-10-16 @ 13:35:49
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0