8 november

Idag var vi nära att krocka med rådjur, vi var på väg hem från Stensjön när två rådjur sprang upp på vägen! Som tur var så körde vi inte så fort just då och det andra rådjuret stannade annars hade vi klippt det!
Man blir fan rädd, hjärtat bankade på gode fort efter det!
 
Idag har jag följt mamma till stan, även min syster dök upp och gick med oss där! :)
Mamma kollade glasögon, själv är jag riktigt sugen på att skaffa nya så vi får se hur det blir!
Blev lite shopping till lillan och jag köpte även en liten farsdagpresent till Johan, hans första! :P
 
4 st lådor till Nellys hylla, strumpbyxor till mig, tomteklänning till Nelly + två till klänningar/tunikor...sen fick jag även en tygpåse på köpet! :D
 
Nu ska jag fortsätta se Eclipse...
 
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh, shit!! Vilken tur att det gick bra för er!!!

Hur blir det för dig på lördag förresten?
:))

Kraaaaaaam

2012-11-08 @ 22:14:45
URL: http://lillohman.blogg.se
Postat av: Cissi

Vad kuuuuul!! Jo, jag tänkte då dit men det känns mycket roligare pm du är där ;))

Kraaaaaaam

2012-11-09 @ 10:31:51
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0