12 november

I lördags så var det Ålundsfesten och första gången jag lämnade bort Nelly en längre stund!
Så jag hämtade upp Cissi i Källbomark och Lotta i Ålund sen masade vi oss fram till Finnträsk där tjejfesten skulle vara. Det var så otroligt jävla halkigt på vägarna, fick köra 40-50 annars gled bara bilen...det gjorde den iofs ändå ibland! :/ Sen packade vi in oss i bilarna och körde till Ålunds byagård där själva festen skulle vara. Vi åt middag sen blev det prisutdelning och efter det musik.
Johan vann träningsflitigast som vanligt, men det var nära att någon annan skulle ha vunnit den i år! :)
Jocke kammade hem nästan alla priser, välförtjänt! :)
Sen har ju Johan gått och blivit tränare nästa år för Ålund tillsammans med Tomme och Tobbe så jag hoppas dom lyckas bra! :D
Jag for hem vid 22.30, eller rättare sagt till mamma där Nelly var. Hon låg och sussade så sött så jag fick allt vänta till morgonen med att träffa henne.
Tusen tack mamma för skötningen!
 
Söndag var det farsdag, Johans första! Det firade vi med lite fika och presenter.
Vi skulle till pappa sen men det blev inte av för han hade fått feber, så det blir att fira han senare.
 
Idag har Nelly vänt sig från mage till rygg för första gången, till och med två gånger efter varandra!
Åååååh, man blir så lycklig, lillplutten! :D
Idag har det även bakas glutenfria bullar, Nelly har plaskat i badet och vi har flyttat in Nellys säng i hennes rum.
Kommer kännas konstigt när jag ska sova och inte har någon Nelly i samma rum!
Nu ska vi fika nybakade bullar och mjölk! MUMS! :P
 
Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tusen tack för hämtningen!!! :) grymt rolig kväll :)

Vad kul att hon vänt sig!!! Man blir så stolt :)))

Kraaaaaam

2012-11-13 @ 05:34:16
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0