21 maj

Det här med bloggandet går verkligen trögt!
Jag tänker att jag borde blogga men sen kommer tanken att jag kan göra det sen och så blir det aldrig! :/

Vi har iaf haft firmafest. Den var faktiskt otroligt kul ändå fast man var nykter. Bra underhållning och rätt så god mat. Orkade vara kvar till ca 00.30 på natten...jag som trodde att jag skulle ha gett upp där vid 22.00 eller nåt! :P

Dennis har varit här och grävt bort en massa buskar med "minigrävarn", otroligt skönt att slippa, han har sparat oss många timmars jobb där! Dom ska även ta våran lekstuga....kommer att bli bra när den är borta och vi får så in gräs där istället! Men det lär nog komma upp ett förråd eller nåt liknande lite senare för förvaring behöver man alltid! :)

Sen har vi ju börjat lite smått med att renovera köket men det tog stopp efter att vi hade rivit ut allt kakel, fläkten och bänkskivorna. När Johan skulle såga ut för diskbänken i den nya bänkskivan så märkte han att den var trasig! Så idag har vi varit och lämnat den och hoppas på att få en ny...få se hur det går! :/

Igår var vi på dop av Texas! Han var så snäll och go! Sötungen!





Efteråt blev det både smörgåstårta och vanlig tårta...och jag kunde äta allt! Hur gott som helst!
Och hur fin var inte tårtan då?!?!?!?!


Erika som har bakat den :)

Efter dopet var vi bjudna till svärfars på grillat, vi var rätt mätta när vi kom dit men lyckades trycka ner lite iaf! :)

Idag går jag in i vecka 34, det är alltså 7 veckor kvar tills lillskrutt är beräknad, tiden har verkligen gått fort nu på slutet! Ca 5 veckor kvar att jobba, som det känns nu så kommer jag att orka det, är bara väldigt slut och trött! :)



Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Himla typiskt jag missa festen :( Och vårat uppdrag i februari, haha, vi har mkt att ta igen :)



Förstår du är trött.. försök vila så mkt du kan..



Lycka till med köket!! Kommer säkert bli bra :) Hoppas ni slipper mer problem!



Kraaaaam

2012-05-22 @ 08:32:33
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0