5 maj

Ikväll är Johan på lagfest så jag är hemma själv, eller nästan, Izzy är ju såklart här åxxå och lillskrutt med, om man får räkna med h*n än! H*n verkar då iaf ha party i magen! ;D

Det blev ingen seriepremiär idag för Johan, "snöstorm" i maj är ju inget direkt att hurra för! :/
Jag hoppas att det här är sista gången det snöar för nu vill jag ha sommar! :)

Idag har lilla söta Texas och hans föräldrar hälsat på, mycket trevligt, vi träffas alldeles för sällan!

Jag har blivit tokförkyld, så kvällen har ägnats åt att snyta sig och vila i soffan framför fotboll och hockey!
Vilket är riktigt skönt, men det har inte gått så bra för våra lag än så länge ikväll! Men nu leder iaf Sverige så vi får hoppas att dom vinner! :P

Glömde ju skriva i förra inlägget att vi har fått en jättefin spjälsäng av Malin och Jörgen åxxå!
Tusen tack! :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Krya på dig :(

Kraaaaam

2012-05-05 @ 22:34:04
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0