7 juni

Har suttit ett tag och funderat om jag skulle orka göra ett inlägg eller inte.
Sover inte så bra på nätterna nu så jag känner mig rätt så sliten på kvällarna!

Ca 4 veckor kvar nu och bara 2 veckor kvar att jobba! Otroligt skönt, börjar vara rätt jobbigt på jobbet med mina svullna fötter och ben, även händerna är svullna och gör ont. Men som sagt, inte länge kvar nu! :D

I fredags var vi på bio;



Blev lite besviken på filmen, hade nog lite för höga förväntningar. Blev ju knappt rädd någon gång, men den var bra ändå! :)

Igår hjälpte mamma mig att baka, tror det blev 4 sorter + bullar, tusen tack mamma!
Sen tvättade vi upp lite av lillskruttens saker!
Längtar ihjäl mig! :D

Idag har vi varit på Stigs och ätit och fikat med föräldragruppen! Riktigt trevligt, nog för att vi hade lite bråttom eftersom Johan skulle hem till träningen! :P

Men nu sitter jag iaf med mina onda ben i högläge och hoppas svullnaden går ner lite.
Snart dags för Bygglov! :)

En magbild:


V 35+3

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0