24 juni

Oj, vad fort tiden går! Mitt blogg-sug har inte kommit tillbaka än! Men en liten uppdatering ska jag försöka mig på ändå! :)

Vi var och såg den här filmen på premiären;



Den var inte lika bra som jag trodde att den skulle vara men ändå helt klart sevärd! :)

Anders har varit supersnäll och tagit en massa gravid-kort på mig, så det kommer väl ut några kort här lite senare! :)

Nu har jag även gått på semester, jobbade min sista dag i torsdags! Tror inte riktigt att jag har fattat att jag inte ska jobba på typ ett år nu! Helt crazy! :D
Så nu innan bebis kommer så ska jag passa på att vila upp mig så mycket som möjligt!

På midsommar så var vi hos min moster, åt grillat och tog det lugnt! Smidde planer med kusinerna om våra "kommande" husvagnssemestrar! ;D Vi måste bara se till att skaffa en husvagn allihopa först! :P

Sen är det ju såklart fotbolls-EM nu, ser alla matcher vi kan, bara synd att Sverige åkte ut så fort!

Imorgon är det 2 veckor kvar tills jag har ute tiden! Som vi längtar! För mig får den gärna komma nu så jag slipper mina svullna ben! Men så länge det inte är så himla varmt ute så går det rätt så bra, man får ägna kvällarna åt att sitta med benen i högläge! :)


V 37+6

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaa, njut, ät gott och sooooooov ;)



Lycka till om jag inte träffar dig nå innan bebis kommer :):) Go with the flow och ta bedövning om du hinner är mina tips ;)



Kraaaaam

2012-06-24 @ 20:13:57
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0