9 juli

Nu har snart dagen med stort D passerat och ingenting har hänt!
Jag hoppas att jag slipper gå över 2 veckor, vill bara ha ut lillskrutt nu! Så nu kom jag just in från min andra prommis idag, kan ju alltid hoppas att det sätter igång inatt eller nåt :)
 
I lördags fick min kusin en liten flicka och idag har jag fått träffa henne!
Man blir ju bara ännu mer sugen när man håller i en 2-dagars gammal bebis, sååå liten och söt!
Snälla lillskrutt kom ut nu!!! :D
 
Vi har firat våran första bröllopsdag, det gjordes med god mat och en present från mannen, ett ursnyggt armband från Efva Attling!
 
 
Själv då, vad hade jag köpt till han...nämen ingenting, känner mig som världens sämsta fru (det enda som krestsar i skallen på mig är bebis)!
Men han ska allt få en present i efterskott! :P
 
Här kommer dom sista magbilderna, nästa gång hoppas jag att det är på bebis! ;D
 
 
V 40+0
 
Eller ja, det kommer bilder från gravidfotograferingen åxxå! :)
 
Puss och Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Måste komma och mysa då :):):)
Lycka till med allt!! :)
Kraaaaam

2012-07-10 @ 08:36:10
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0