18 juli

Ingen bebis än, men förhoppningsvis är det inte långt borta nu!
Alla i föräldragruppen har fått! Vi får gå på täta kontroller nu eftersom mitt blodtryck är rätt högt. Idag har vi fått se lillskrutt igen på ett ultraljud, gjort en CTG-kurva m.m, allt med bebis ser bara fint ut och på fredag ska vi tillbaka för kontroll igen!
 
I lördags var vi på bröllop i Norsjö när min klasskompis från gymnasiet gifte sig!
Dom var så otroligt fina!!!
 
Lotta och Johan väntar förväntningsfullt
 
Otroligt fina familjen Bergmark :)
 
Det blev ingen fest däremot för oss pga mitt tillstånd men sååå glad att vi for till kyrkan ändå! :D
 
Idag har vi sålt fin-Audin, kommer att sakna den bilen! Men det blir en ny Audi fast en A6 istället, och lite äldre...bara vi hittar en så! Bilen vi hade var lite för fin och liten nu när man ska börja ha med sig bebis,vagn och hund! 
 
 
Just nu har våra föräldrar jour ifall bebis har tänkt komma när vi inte har någon bil! :P
 
Imorgon fyller jag år, hela 29 år....fy vad man börjar vara gammal!
Tänk om lillskrutt tittar ut imorgon, det skulle vara världens bästa födelsedagspresent! :D
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Grattis liite i förskott :):):)
Hoppas på bebis i present :P
Kraaaaaaaam

2012-07-18 @ 23:27:08
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0