3 februari

Bara ett inlägg i januari, inte bra! :/

Förra helgen (torsdag - söndag) for vi (jag, Johan, mamma, Jossa, Britt och Tomas) på en weekend till Stockholm!
Det var helt underbart med en massa god mat och shopping!
Tusen tack alla! Speciellt till mamma som bjöd på resan + fickpengar! :D

Här är lite av vad jag shoppade:


Hipsters från Vero Moda


Väska från Deichmann


Tröja från Puma


Vita tröjan från Monkii, byxorna från Vero Moda och den bruna tröjan från Bik Bok


Tröjor från Carlings


Från Gina Tricot

Köpte även vanliga svarta och vita linnen/toppar från Vero Moda.

Den här helgen är Johan i Hemavan, i den här kylan, stackarn!
Men dom skulle då ut och åka snowboard iaf! :)

Här hemma eldar jag för fullt så jag inte ska frysa ihjäl, blir en lugn kväll framför teven medans jag håller på att avfrosta frysen. Lika bra att passa på då det är så kallt ute! :)

Avslutar det här inlägget med att säga GRATTIS till Lotta som fyller år idag även ett LYCKA TILL till Lina som har ute tiden idag. Längtar till bebisen kommer ut! :P

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0