5 december

Igår var jag och mamma till stan för lite julshopping! Eftersom Johan jobbar eftermiddag i veckan så lämnade jag lillan hos min kusin Lotta! Visst, Nelly går rätt bra att ha med sig på stan men det går mindre bra att kolla runt i affärerna med en stor barnvagn som man ska böka sig runt med i alla trånga gångar! Så det passade helt perfekt att Lotta kunde vara barnvakt! :) Tusen tack för det!!! :D
 
Som vanligt när jag är på stan så blir det mest shopping åt Nelly, men jag lyckades köpa nån annan julklapp åxxå! :) Min syster köpte jättefina julstrumpor på lindex när vi var i Luleå och shoppade för någon vecka sen. Igår var jag tvungen att köpa sånna jag med, dom är så fina. Vet bara inte riktigt vars jag ska hänga dom. Blir fint att hänga dom på öppna spisen men då ska man hålla på att flytta dom när man ska elda så jag vet inte än vars dom hamnar! :)
 
 
I lördags så vände sig Nelly från rygg till mage för första gången, man blir så glad varje gång det går framåt!
Var lite orolig att skenan skulle hindra henne men hon verkar ju fixa det fint! :)
 
Avslutar med bilder från idag när hon åt smörgåsrån, när det tog slut blev hon så sur så vi var då tvugna att ge henne en liten bit till! :P
 
 
Här har det fastnat på handen :)
 
Puss och Kram
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Gullunge :)))

2012-12-05 @ 19:18:37
URL: http://lillohman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0