17 december

I torsdags var det Lucia och jag såg inte ett endaste lussande. Visst, det hade varit mysigt om vi hade orkat fara till jobbet för att se barnen som alltid kommer dit men vi var helt enkelt för trötta! :)
 
Fredag så var det julbord på jobbet, så jag och Nelly drog dit för att äta lite. Men julbord är inte riktigt min grej, det blev köttbullar, potatis och mimosasallad som jag åt...fanns ingen lax som jag annars brukar äta av, bara gravad och det tycker jag inte om. Så det var rätt onödigt att fara dit...men vi fick ju iaf träffa lite människor! :)
Fick även årets julklapp, en mysig filt.
 
 
Lördag blev det stan med mamma. Ett försök att handla klart julklapparna. Jag hade ju bara Johan kvar, köpte det jag hade tänkt men är fortfarande inte klar! Det står mellan två saker nu, får se vilken det blir! :D
Fyndade även överdragsbyxor åt Nelly! Och jag fick en vit amaryllis av mamma!
När vi kom hem så bjöd mamma på tacos! :)
Tack för blomman och maten!
 
 
Igår var det äntligen dags, The Hobbit på bio!
Före bion åt vi på O´Learys, hade tänkt äta en burgare men tydligen så har dom inte glutenfria bröd där...verkar bara vara i Ö-vik som dom har det! :(
The Hobbit var ritkigt bra, men nästa film så skiter vi nog i 3D! Jag har som aldrig tyckt om 3D men jag tänkte att vi skulle pröva det till den här filmen, men näääe, fick bara ont på näsan! :/
 
Tusen tack för all skötning i helgen! :)
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Håller med dig om 3D, skönt att jag inte är ensam ;)

2012-12-17 @ 14:56:09
URL: http://lillohman.blogg.se
Postat av: Mikael Lundgren

Tack för det ;-)
Jag hade inte tänkt att öppna min julklapp förrän på julafton. Men det kan ju vara en annan färg.....

Svar: Micke: Trodde alla öppnade sina direkt, dom var ju inte ens inslagna! ;)
Sara

2012-12-17 @ 17:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0