21 april

Kanske dags att uppdatera bloggen igen! ;)

Påsken spenderade vi i Arjeplog, på Kraja camping och Galtis.
Alla åkte snowboard och slalom medans jag satt i backen och solade hela dagarna!
Vi hade riktigt bra väder, ca -5 grader och sol varje dag. :)

Johan har varit duktig och äntligen fixat elementskyddet i hallen, så nu slipper man se den fula vattenmätaren! :)



Vi har hunnit vara på våran andra föräldraträff, då pratades det om förlossning.

Igår så var det dags för barnmorskan igen, bebisen låg precis på sträcket i kurvan så allt såg bara bra ut.
Mitt blodvärde hade gått upp lite, hjärtljuden var 148 den här gången och magen hade växt 4 cm sen förra gången och låg nu på 27 cm! :D

Efter besöket så drog vi till stan för lite shopping!
Köpte lite mammakläder, babyskydd med bas, spjälskydd, babyvakt mm.


Babyskydd Brio


Babyvakt Super Nova

Vi var även och kollade tapeter till barnrummet men som vanligt finns det ju inte det jag ville ha. Är ute efter en stjärntapet, antingen en med ljusgrå bakgrund och vita stora stjärnor eller en med vit bakgrund med ljusgråa stora stjärnor!
Men näääääe, verkar nog bli en med beige bakgrund med vita stora stjärnor istället! :/

Hade så himla ont i mina fötter och ben mot slutet av shoppingen, och inte så konstigt det...fotlederna var riktigt svullna! Det lär bli stödstrumpor för mig nästa gång jag ska gå mycket. Tur jag har beställt ett par med Jenny! ;)

Idag så har jag städat i några lådor och fått undan lite saker från det blivande barnrummet, hade tänkt baka åxxå men det blev inte av då jag tappade all energi. Så det blev soffan med benen i högläge för att vila ett tag istället!

Johan har farit till stan för att dricka lite öl och själv blir det väl att se El Clasico och bara ta det lugnt! :P

Avslutar med en magbild :)


V 28+5

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Snygg-magen!! :):):)

2012-04-21 @ 23:10:26
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0