Ridtur

Torsdagens ridtur gick rätt bra ändå!
Självklart var jag rädd och osäker men jag föll iaf inte av! ;D
Här är sötisarna vi var ute med;


Lukas som Helena red


och Nash som jag hade

Tusen tack Helena för ridturen, det var rätt kul fast jag var skräckslagen! ;P

Igår följde jag mamma och syster till stan.
Jag skulle bara hämta ut passet och hyra lite filmer:

   

Jag köpte även första säsongen av den här serien:



Alla säger att den är så himla bra så man är väl tvungen att se den då! ;P

Idag har vi varit till stan och kollat lite på garderobsinredning och sånt, fick veta att det ska komma en kampanj troligtvis i slutet av september på garderober så vi väntar tills då så får vi se vad det blir (om det blir nåt)!

Har även sett BODÅ vinna sin match på Moravallen, nära serieseger för dom nu! :)

Jag sitter här framför datorn, proppmätt på grillat och Johan är ute och tvättar min systers bil för att han hade tänkt polera den imorgon.
Sen blir det iaf filmmys! :)

Trevlig helg på er!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Skönt att höra att du lever efter ridturen :P

2011-09-04 @ 13:47:58
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0