5 september

Shit! Då har man alltså fastnat för ännu ett spel i mobilen, Wordfeud! Jag som aldrig har spelat Alfapet (vad jag kommer ihåg iaf) men det är ritkigt beroendeframkallande! Jag heter Smurfaan (ovanligt ;)) ifall någon vill spela mot mig (och jag är inte bra)! :D

Igår kom svärfars med ett vedlass som var från Johans mormor och morfar, så nu är det påfyllt inför vintern...får se hur länge det räcker den här gången! Förra vintern gick det otroligt mycket ved! Tusen tack! :)

Var till mamma för att tvätta våra kuddar och täcken, går rätt så fort när det är tre tvättmaskiner och två torktumlare i deras tvättstuga! Tack mamma för hjälpen! :)

Jag gav mig även på att försöka laga en av mina laxar från Jävre till middag och det gick riktigt bra...eller den gick då äta iaf! ;)

Ny vecka idag och Johan har eftermiddag!
Jag har inga planer för vad jag ska hitta på, men jag antar att det blir det vanliga! ;P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jävre-lax är det bästa :P

Kraaaaam

2011-09-05 @ 19:27:18
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0