1 september

Det här har hänt sen förra inlägget;

* Jag har fixat ett nytt pass (måste bara hämta ut det)
* Bjudit Lina och Nike på middag
* Hyrt filmer

     

* Framkallat MASSOR med kort
* Hängt upp tavlor





* Hälsat på hos mormor
* Varit till vetrinären, vaccinationsspruta för Izzy
* Köpt en ny högtryckstvätt
* Elskåpet är borta från lekstugan så nu kan den flyttas

Jag har säkert glömt något åxxå! :)

Nu väntar jag på att Helena ska ringa för ikväll ska jag ut och rida! Jag är nervös som tusan, jag hoppas jag överlever det här! :P

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahaha, fan vilken bra dröm!! Gör det!! :P



Wow, vad kul att rida! Jag är fan rädd för hästar, har bara ridit en gång och jag minns att jag var rädd hela tiden :P Lycka till ialla fall!! =)



Kraaaaaaaaam

2011-09-01 @ 18:42:10
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0